Download documenten

Contact of bezichtiging

Kenmerken

  • Status

    Onder bod

  • Vraagprijs

    € 525.000,- k.k.

  • Oplevering

    In overleg

  • Woonoppervlakte

    120 m2

  • Perceeloppervlakte

    113 m2

  • Inhoud

    412 m3

  • Aantal kamers

    4

  • Aantal slaapkamers

    3

  • Plaats

    Ede

  • Adres

    Pomphuislaan 23

  • Soort woning

    Woonhuis

  • Type

    Eengezinswoning, Tussenwoning

  • Bouwjaar

    2014

Plattegronden

Video

Ruth Sarah Foget Ruth Sarah Foget 10:35 Hypotheekafspraken 10:29 Tess: kamer 3 DB Daphne Bakker 10:07 Jij: hij mailt nu dit: Bedankt voor je bericht, toch nog een aanvullende vraag. Is het toch mogelijk om de brochure opname donderdag a.s. via bijvoorbeeld facetime te doen? De makelaar is gewoon in mijn huis, alleen zal ik hem via Facetime op afstand door mijn huis loodsen. Mandy de Geit Mandy de Geit 09:37 Jij: super! thanks voor doorgeven TG Tess van Geresteijn Gisteren ik vroeg om contekst en toen krijg ik de straat HH Heidi Hoogendoorn Gisteren Ik heb de aangekocht aankoopcoordinator inmiddels aangemaakt. Deze staat helemaal onderaan bij de workflows. Ilse Wildeman Ilse Wildeman Gisteren oke top Zoë van den Bosch Zoë van den Bosch Gisteren aah oke! Laat maar weten dan, kijk ik of er nog een preview online kan IM Iris van der Meiden Gisteren Jij: Juliette van Bolthof - terugbellen RF Heidi Hoogendoorn Binnendienst Gisteren Farrah: Bij ons in Nijkerk niet Farrah Meiling Farrah Meiling 13-5-2026 Draft Christiaan de Boer Christiaan de Boer 13-5-2026 Jij: Herinnering: Graag Wouter Hogendoorn even bellen, over de lift van Bosbeshof 101 Hannah Vlastuin Ruth Sarah Foget Backoffice 12-5-2026 Ruth Sarah: Awhh nee joh valt vast mee! Mirte van Manen Mirte van Manen 12-5-2026 Jij: thanks Susanne van Velthuizen Susanne van Velthuizen 12-5-2026 Jij: ik pak appje zandhoek voor je op LP Leonie van de Peppel 11-5-2026 yes klopt inderdaad! Ruth Sarah Foget Ruth Sarah Foget Beschikbaar 17-4-2026 ze is fucking boos 12:37 ik ga dit niet meer verder oppakken 12:38 Jaa snap ik 12:38 Dit kan echt niet namelijk 12:38 ze is fucking brutaal 12:39 ik wordt gewoon boos 12:39 Goed dat je standvastig bent 12:40 Maar je bent nog netjes 12:40 vind je 12:40 ik ben echt boos 12:40 hahaha 12:40 wil je broodje bakker bart? 12:40 GRAAG 12:41 hahaha 12:41 Suus en Ilse gaan bestellen 12:41 Hahahahah 12:41 dat hoef je me niet te vertellen 12:43 ik heb vaker huizen verkocht 12:43 ze heeft zo n grote bek 12:43 ik kan haar niet meer uitstaan 12:43 Wauwww 12:43 dat wist jij ook niet he 12:43 zo praat ze 12:43 als je dit kan luisteren 12:44 ik ben echt geneigd om op te hangen 12:44 Waar gaat het allemaal over.....🤐 12:44 Slaat nergens op toch 12:44 Sjanne de Jong 17-4-2026, 12:44 ik ben echt geneigd om op te hangen Als het nog langer duurt zou ik dat doen , maar echt 12:44 We zijn geen psycholoog iofzo 12:44 20-4-2026 Koopster padberglaan had notaris al gebeld.. 12:34 Die notaris snapte er niets van 12:34 toen zag ik dat die nog getekend moet worden haha! 12:34 Zou jij koopster willen bellen dat wij het afhandelen met ntoaris bellen etc op het moment dat wij getekende ko binnen hebben 12:35 Daarnaast gaf de notaris aan dat 19 aug. misschien nog lastig gaat worden ivm vakanties daar 12:35 ter info 12:35 Ahh hahah 12:37 dankjewel!! 12:37 22-4-2026 De fotograaf heeft daar een foto gemaakt van de kledingkamer maar hij heeft niet de logeermatrassen even aan de kant gezet. Wij wisten niet dat er een foto zou komen met de deur dicht en waren toen niet thuis dus we zien het nu pas. 11:31 zo dom 11:31 toch 11:31 hahaha 11:31 hahah 11:32 Hee 12:34 Even een reminder dat je vanmiddag een styling hebt hihi 12:34 zag hem opeens bij mijn taak die woning 12:34 vandaar haha 12:34 hahah 12:35 klopt 12:35 thanks voor doorgeven :P 12:35 hahaha 12:35 1-5-2026 Hi, zouden jullie ons een seintje kunnen geven zodra er tijd is om vandaag iets voor ons op te pakken? We zitten hier met z’n tweeën en het is in Ede erg druk. 10:06 4-5-2026 Die bez voor as vrijdag voor didi rooslaan iav hond, moet ik die nog doorbellen bij akk? of wat heb je afgesproken met die kevin heij 14:18 nieuwe kazernelaan 21 verkocht bord neemt dh mee 15:46 lag op de grond met de voet eruit, ik heb verkocht bord ophalen geannuleerd en in aantek erbij gezet dat die is opgeahald vandaag 15:46 weet niet of je het ergens anders nog wilt noteren bij deze 15:46 Ah top dankjewel!! 15:49 5-5-2026 Heee 16:17 Had jij een taak voor Suus gemaakt voor dat appje van vrijdag? Dat aangekocht appje + verkooop van woning van Suus? 16:18 De verkopend makelaar belde net naar ilse 16:19 slunterweg was dat toch? 16:19 Jaa 16:19 jaa 16:19 dat was die woning die actief mocht worden 16:19 ja 16:19 Maar ook cvoor het aangekocht stukje toch? 16:19 Want er was nog niets voor gedaan, dus ik dacht even dubbel check 16:20 Ja 16:20 staat op gereed 16:20 Oh huh 16:20 ik heb dat appje erbij in gezet 16:20 ja wat gek 16:21 Ahhh ik zie het 16:21 moet ik hetoppakken? 16:21 ja bij taken slunterweg 16:22 Nee heeft Hannah nu gedaan 16:22 oh haha 16:22 Denk dat suus niet doorhad dat het aangekocht deel ook nog moest dan 16:22 8-5-2026 dit kan toch: Bijgaand ontvangt u de brochure waarin de laatst besproken en correcte lijst van zaken, zoals afgestemd met Nick, is verwerkt. Wij kunnen vandaag overgaan tot het aanmelden van de woning. Daarnaast zal vandaag ook een collega langskomen om het te koop-bord te plaatsen, zodat de woning gedurende het weekend goed zichtbaar is voor geïnteresseerden en passerend verkeer. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag. 10:48 ik heb dit maar gedaan, ipv kunnen: Wij zullen vandaag overgaan tot het aanmelden van de woning 10:50 wat een zeikerds 14:31 ik ga vandaag niet aanmelden 14:31 ik ga hier mn aandacht niet meer aan geven 14:31 hahaha 14:31 meen je 14:41 begon ze weer over morgen? haha 14:41 hahahaha 14:41 TRouwens... dat funderingsding klopt niet van de wtaerloweg denk ik. Je moest op de tweede pagina ook hte eerste deel behouden 14:41 Ik heb het net bij een andere woning gedaan. 14:42 12-5-2026 Ja ik ben al druk aan de gang met m'n eigen werk zodat ik daarna jullie kan helpen. Ik geef jullie een seintje! :) 12:48 meidddd 17:12 waterloweg bij balie denk ik 17:12 mavrouw 17:12 dat meen je niet 17:12 ik ben er niet 17:12 vraagt naar nik 17:12 nick\ 17:12 en daarna naar rick 17:12 13-5-2026 Beste Sjanne, Hartelijk dank! Daarnaast vroeg ik mij af wat de status is rondom het inplannen van het maken van de fotos? Daar zou ik vandaag nog over gecontacteerd worden door jullie maar heb nog niks vernomen. Dit is gisteren besproken bij jullie in relatie tot de media partner die geen tijd heeft op korte termijn maar wel graag het huis zo snel mogelijk op funda zou willen zetten. Alvast hartelijk bedankt! 15:13 dit had die meid gestuurd: zal ik dit terugsturen? 15:13 Wij zijn hier inderdaad momenteel druk mee bezig, maar helaas blijkt het lastig om op korte termijn een afspraak in te plannen vanwege de volle agenda van de fotograaf. Wij hebben geprobeerd om te schuiven in de planning met andere woningen. Vooralsnog blijft de huidige afspraak staan op 28 mei om 11:30 uur. Zodra er toch een andere mogelijkheid ontstaat, zullen wij uiteraard direct contact met u opnemen. Vanuit onze kant doen wij in ieder geval ons uiterste best om, zodra de mediabestanden binnen zijn, alles zo vlot mogelijk te laten verlopen en de woning zo snel mogelijk op Funda te plaatsen. Hartelijk dank voor uw begrip. 15:13 Vandaag Y29p]xGz:F7Pa]_ 10:31 https://studio.youtube.com/channel/UCmE-Zm3-g2TzWCPylgsMzQg/videos/upload?filter=%5B%5D&sort=%7B%22columnType%22%3A%22date%22%2C%22sortOrder%22%3A%22DESCENDING%22%7D 10:31 https://domicilie.nl/aanbod/ede-pomphuislaan-23/ 10:33

Virtuele tour

Buurtinformatie

Algemene woondata

39%

Eenpersoons

24%

Zonder kinderen

37%

Met kinderen

5680

huishoudens

12855

Inwoners

Leeftijden

Leeftijdchart

Ede-Zuid

Het gedeelte te zuiden van de spoorlijn Arnhem- Utrecht, noemt men Ede-Zuid. De wijk bestaat uit de volgende buurten: Hoogbouw-Zuid, Reehorst en Uitvindersbuurt. Hoewel Maandereng en Rietkampen ook ten zuiden van deze spoorlijn liggen, valt dit niet onder Ede-Zuid. Wanneer je je door de wijk bevindt, merk je zowel oudere buurten als nieuwbouwbuurten op, zoals het ENKA-terrein. In de wijk kun je voor je dagelijkse boodschappen terecht bij winkelcentrum Hoog Maanen, te vinden vlakbij het station. Aan scholen geen gebrek in deze wijk en kleine kinderen kunnen helemaal los gaan bij Monkey Town.

Zonnestand

Ben je verkocht?

Neem contact op

X

Documenten downloaden

Voor deze woning zijn de volgende documenten beschikbaar:

X

Reageer op deze woning