Hendrik de Boer
Download documenten
Contact of bezichtiging
€ 50,- Per m2 per jaar
Op het bedrijventerrein ‘A12 Ede-Veenendaal’ bieden wij u een representatieve kantoorruimte op de eerste verdieping aan van ca. 260 m². De casco kantoorruimte is o.a. voorzien van vloerverwarming, gezamenlijk gebruik van de pantry en sanitaire voorzieningen en parkeerplaatsen op het terrein.
Bereikbaarheid
Bereikbaarheid per auto
De kantoorruimte ligt minder dan 1 km afstand van de op- en afritten van de A30 (verbinding A1 en A12).
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
De kantoorruimte is prima te bereiken met het openbaar vervoer. Het treinstation ligt op slechts 4 kilometer, op loopafstand is een bushalte aanwezig.
Parkeren
Op het parkeerterrein behorende bij het gebouw waar de kantoorruimte deel van uit maakt, zijn parkeerplaatsen beschikbaar.
Vloeroppervlakte
De verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt ca. 260 m² kantoorruimte op de eerste verdieping.
Opleveringsniveau
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van:
– representatieve entree;
– sanitaire voorzieningen (begane grond);
– pantry met koelkast en vaatwasser (begane grond);
– verwarming door middel van vloerverwarming;
– aluminium kozijnen met isolatieglas;
– brandmeldinstallatie;
– kunststof dakbedekking.
Tenzij huurder en verhuurder anders met elkaar overeenkomen, geschiedt verhuur van de bedrijfsruimte onder de hierna genoemde voorwaarden:
Huurprijs
De huurprijs in huidige staat is € 50,- per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten. In overleg met huurder kan bepaald worden of/hoe de kantoorruimte ingericht kan worden. De meerprijs hiervoor kan dan verrekend worden in de huurprijs.
Servicekosten
De servicekosten dienen nog nader vastgesteld te worden en worden maandelijks in rekening gebracht als verrekenbaar voorschot met naverrekening.
Tot de servicekosten wordt gerekend:
– voorschotbedrag levering van gas/water en elektra;
– assurantiepremie glasverzekering;
– het onderhoud van de gemeenschappelijke terrein en/of tuin;
– periodieke glasbewassing;
– onderhoud, controle en reparaties technische installaties;
– 5% administratiekosten.
Huurtermijn
Tenzij anders overeengekomen, zal er een huurovereenkomst worden aangegaan voor een periode van 5 jaar + 5 optiejaren. De huurovereenkomst zal vervolgens worden voortgezet voor aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een termijn van tenminste één jaar (12 maanden). Opzegging van deze huurovereenkomst dient te geschieden bij deurwaardersexploot of per aangetekend schrijven.
Huurbetaling
De huur(penningen) inclusief eventuele servicekosten en BTW(-compensatie) dienen aan huurder per maand bij vooruitbetaling overgemaakt te worden.
BTW
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Aanvaarding
In overleg.
Klantonderzoek
De overeenkomst wordt gesloten onder voorbehoud van een klantonderzoek.
Overig / Disclaimer
Alle informatie is geheel vrijblijvend. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld. Ten aanzien van de juistheid kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Aanvullend verwijzen wij u naar de (algemene) verhuurvoorwaarden welke zijn opgenomen in deze brochure.
Interesse
Heeft u interesse? Neem dan contact op met onze makelaars door te bellen met telefoonnummer (085) 06 700 70.
Status
Beschikbaar
Prijs
€ 50,- Per m2 per jaar
Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
2012
Oppervlakte
260 m2
Oppervlakte kantoorruimte
260 m2
Neem contact op
Reageer op dit object